Nuffnang Ads

Friday, September 20, 2013

WORDLESS FRIDAY #1

Assalamualaikum dear..lama da kan ana x update..sory.. :)

Now xde la nk cter ap sgt..just nk share 1 song yg mmg kena sgt dgn lovelife sesape..termasuk la ana..hehehhe.. biasa la ad tunggang langgang plus rasa nk give up n lari je dr reality..

So when we fight..ana mmg slalu lari la..taw x g mana..DREAMLAND..hehehe..mmg la bagus nak lari kejap..just nak bg brain ngn hati kte x sedih sgt..hehehe..so that bila kita bgn dr alam mimpi..kita dpt berfikir dgn lebih waras dr sebelumnya..psikologi sungguh..kihkih

Tp Alhamdulillah..smpai skrg jodoh still kuat.. Insyaallah another 4 years..100 months of relationship..when we have our own house..our own cars..then we tied this knot legally and till Jannah..insyaallah..

Thanks Allah for this beautiful love..friendship and care.. 


So this song..xde kena mngena pn..sesuai la kalo tgh2 kung fu fighting tu hehehhe..

Lirik Sebulatnya – The Fabulous Cats

Tiada tangisan aku titiskan keringnya airmataku
Manakah silapku nyatakan satu persatu inginku tahu
Bukannya aku salah tafsiri (tak pernah aku mengkhianati)
Mengapa kamu buat begini (tak pernah aku hilangkan diri)
Apakah makna engkau mendua (tiada punca hancur segala)
Aku senantiasa setia (tolonglah percaya)

Aku yang bodoh aku yang buta
Percayakan mu sebulatnya
Dilihat mereka ku terpedaya
Percayakanmu sebulatnya

Bukan kerana ku sengaja meninggalkanmu
Kau sempurna untukku untukku
Tapi kini kau salah tafsiri (mengapa engkau mengkhianati)
Salahkah aku buat begini (mengapa engkau hilangkan diri)
Tiada makna
Jadi apakah punca segala (aku senantiasa setia)


Aku tak percaya

Aku yang bodoh aku yang buta
Percayakanmu sebulatnya
Dilihat mereka ku terpedaya
Percayakanmu sebulatnya

Cukuplah katamu
Yang betulnya hanya kamu
Cukuplah seksamu
Yang pernah ku sakiti mu

Dan ditelan luka
Di atas luka dan luka
Di dalam tak disangka
Tertanam dendam yang lama
Mulalah meraba
Mencari jalan semula
Jalan yang bercahaya
Kembalilah padaNya


Aku yang bodoh aku yang buta
Percayakanmu sebulatnya
Dilihat mereka ku terpedaya
Percayakanmu sebulatnya




Thanks for reading this entry :)



No comments:

Post a Comment