Nuffnang Ads

Thursday, May 23, 2013

Calming my fragile heart~

Assalamualaikum..

This entry is written when I had this feeling..
1. Sedih
2. Rasa nak nangis
3. Lost
4. Give up

Serius ana rasa sedih sgt.. bila once kita da berkorban masa and berharap yg someone yg kita syg akan buat something yg sama dkt kita..tp x dpt.. rase sedih tu semacam... emmmmmmmmm
However, ana paham.. I can't expect more from him..
So I'll just blame myself for giving him such a high expectation..
Sorry...

But I still have Allah SWT besides me and yet I am glad Allah SWT have give me such a wonderful friend bila ana terasa sedih.. nk taw hadis2 and ayat2 Quran bila tyme2 macam nie.. dia selalu ada bila ana perlukan dia..



And masa2 tu adalah.. bila ana perlukan org yg betul2 memahami and dgr apa je problem ana..x complain..x potong ckp ana tyme ana ckp.. and I am grateful I have her as my friend.. the advices she gave me xde satu pn yg ana x puas hati.. ye la kenkadang.. ana x puas hati gak ngn certain org bila kita nk advices dr diorg mesti mcm "ak nk ko advices ak camni..wat ak lega hati tp ko nk melukakan hati ak yg mmg tgh parah ni nape".. tp serius.. ana kalo nk mntx advices.. ana ada kwn yg trsendiri.. ecececeh..

Some of the advices she gave me when I'm in doomed~


Sesori..kena padam nama atas2 sebab3 tersendiri..hehhehee

Thank 'YOU' for always being here for me.. x kisah pn tyme2 tgh bz ke ap.. when I need her.. she always have tyme for me.. Love u friend :)

Now.. I've remember...


and always remember~

Thank you for reading this entry :)




No comments:

Post a Comment