Nuffnang Ads

Tuesday, May 21, 2013

WISH #1

Assalamualaikum~

My wish part 1.. hehehhe I wish to have Samsung Galaxy S3 in PINK colour!!!!!!
Ottoke... I am so in love with pink...
Sampai everything yg ana ada mesti nk ad pink color sikit2.. hehhehehe

For example:

Bezday present dr tisya.. pink girrafe~

Present from cik abg~

Full in pink...

Again pink~

Some of my pink collections hehehheheh

Da2.. now back to the topic..Pink Samsung Galaxy S3!!!!
Hahahhahahhahahhahha



OMG OMG... soooooo beautiful.. "designed for human~ inspired by nature" hehhehehehhe
Hari tu g skodeng3 enset ni dkt Wisma Seberkas Sarawak..trus suka dgn warna nie.. 

Why S3?? Why not other phone???
Because.. sbb da suka la...hehehhee 
Ana nk cari phone yg boleh selalu video kol dgn cik abg without internet connection coz cik abg x berapa sgt nk on9 bi.. Sony cannot..  so Samsung la...hehehhehe

Some of S3 specification ana amik dr website Samsung..


Sori if x nampak huhuhu :(

Other features dia yg ana rase COOL~
1. Smart stay.. so mcm xyah asyik nk on screen je kalo kte tgh bace ap2 kt phone.. if tertido trus phone off   screen sendiri.. 
2. S voice.. boleh trus arah2 kn phone wat apa je.. such as bukak map ke set alarm ke.. interesting kan.. 
3. Direct call.. boleh trus direct call dr message.. just letak je phone kt telinga trus boleh kol empunya msg tu hehhee

However.. x dpt yg in pink colour.. putih pn ok la.. comey gak.. tp..


cover pn nk yg pink2 gak hehehhehe

Ohohohoho I wish I could get my hand on this phone.. I mean..as an owner la guys..setakat pegang2 g kedai phone pn bole hehehhehe..
Wish my dream come true.. Insyaallah~

Thank you for reading :)


No comments:

Post a Comment